"Livet kom i mellan..."

William spetz, aja, helgen har la varit bra! En liten kort resumé av den;

Fredag(efter att jag slutat och så): liten shoppingrunda med mamma, plus ridit och varit i stallet.

Lördag; ridit, följt med några kompisar och kollat när de hoppat clear round, haft middag med kompisar och kollat på film

Söndag; tagit det rätt så lugnt träffat någon pyssling (heter det så om det är generationen efter syssling?) som jag aldrig träffat förut (+ en släkting från Skåne), gått promenad med Matilda, fikat med henne, vilat, virkat (måste jobba hemma med ett slöjd projekt...) skulle egentligen träffat Saga men nej...

Aja, min helg i sin helhet har varit jätte bra, hur har eran varit? :)

[Förresten har haft mycket nu så kommer antagligen inte svara på de ej godkända kommentarerna, men det är en ny vecka snart... Då börjar jag om på nytt!]



Kommentarer


Kommentera något här:


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Har du en mejl? (kan bara jag se)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0